Dla każdego pracownika coś stymulującego

Na wiosnę pracownicy podchodzą do obowiązków z większą pasją. System benefitów podtrzyma ich dobry nastrój - pisze poniedziałkowy "Puls Biznesu". Dodaje, że według polskich pracodawców marchewka jest skuteczniejszą metodą motywowania niż kij.

Aktualizacja: 13.03.2017 06:39 Publikacja: 13.03.2017 06:26

Dla każdego pracownika coś stymulującego

Foto: 123RF

PAP

Badanie "Drogowskaz Motywacyjny 2017" realizowane przez Sodexo Benefits and Rewards Services oraz niezależny instytut Kantar Millward Brown pokazało zmianę podejścia właścicieli firm do benefitów w ciągu ostatnich kilku lat. Cztery lata temu uważali je za wsparcie pracowników będących w trudnej sytuacji finansowej lub pomoc socjalną (64 proc. badanych). Obecnie tego zdania jest 28 proc. respondentów, a 61 proc. uważa, że benefity są przede wszystkim dobrą motywacją pracowników.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!