Reklama

Autobranding, czyli co łączy Maffashion i Kim Kardashian

Zaprezentować się, spodobać, zdobyć fanów. A potem wykorzystać możliwości kryjące się w internecie, żeby wzmocnić siłę rażenia. Tak spreparowany wizerunek można już sprzedać. Całkiem drogo. Na tym polega autobranding.

Publikacja: 16.11.2018 09:00

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Foto: reporter

Jej kariera zaczęła się od erotycznego wideo, potem były seriale, reality show, botoksy i rozwody. On raper, producent, projektant mody. Ich ślub miał być ślubem stulecia. Ostatecznie nie pozwolono im go wziąć w Wersalu (koniec końców pobrali się we Florencji), ale w podparyskim pałacu odbyło się przyjęcie dzień przed ceremonią. Było bogato i z przepychem: porsche panamera, orszak straży konnej w perukach i strojach z XVIII wieku, muszkieterowie bijący w bębny, karoce z przyciemnionymi szybami, barokowa muzyka, fajerwerki.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama