Reklama

Autobranding, czyli co łączy Maffashion i Kim Kardashian

Zaprezentować się, spodobać, zdobyć fanów. A potem wykorzystać możliwości kryjące się w internecie, żeby wzmocnić siłę rażenia. Tak spreparowany wizerunek można już sprzedać. Całkiem drogo. Na tym polega autobranding.

Publikacja: 16.11.2018 09:00

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Marka modowej blogerki Maffashion ma wartość kilkudziesięciu milionów złotych

Foto: reporter

Jej kariera zaczęła się od erotycznego wideo, potem były seriale, reality show, botoksy i rozwody. On raper, producent, projektant mody. Ich ślub miał być ślubem stulecia. Ostatecznie nie pozwolono im go wziąć w Wersalu (koniec końców pobrali się we Florencji), ale w podparyskim pałacu odbyło się przyjęcie dzień przed ceremonią. Było bogato i z przepychem: porsche panamera, orszak straży konnej w perukach i strojach z XVIII wieku, muszkieterowie bijący w bębny, karoce z przyciemnionymi szybami, barokowa muzyka, fajerwerki.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Plus Minus
Donald Trump wciąż fascynuje się Rosją. A Władimir Putin tylko na tym korzysta
Plus Minus
„Przy stole Jane Austen”: Schabowy rozważny i romantyczny
Plus Minus
„Langer”: Niedopisana dekoratorka i mdły arystokrata
Plus Minus
„Niewidzialny pożar. Ukryte koszty zmian klimatycznych”: Wolno płonąca planeta
Plus Minus
„Historie afgańskie”: Ludzki wymiar wojny
Reklama
Reklama