Reklama
Rozwiń
Reklama

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Klasyczna trylogia „The Bard's Tale" ukazała się w latach 1985–1988. Dla współczesnych graczy to czasy prehistoryczne, epoka dinozaurów, a jak nie dinozaurów, to przynajmniej mamutów. Internetu wtedy nie było, a z istnienia myszek komputerowych mało kto zadawał sobie sprawę. Nie stosowano płyt DVD, trójwymiarowych animacji oraz typowej dla współczesnych gier typu role-playing pełnej swobody rozgrywki.

Publikacja: 19.10.2018 18:00

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Foto: materiały prasowe

Tymczasem dzięki serwisowi Kickstarter służącemu do zbierania funduszy m.in. na produkcję gier powstała właśnie czwarta część kultowej serii. Czwarta, a nawet piąta, gdyż w 2004 r. do sklepów trafiło kolejne „The Bard's Tale", nawiązujące do oryginału, lecz opowiadające zupełnie inną historię. „Barrow's Deep" to tymczasem powrót na stare śmieci, niby takie same, a jednak całkowicie odmienione dzięki zastosowaniu nowych technologii.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Plus Minus
„Marvel Zombies”: Nikt nam nie pomoże
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Igor Brejdygant: Unikałem literatury nazbyt pozytywnej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama