„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Klasyczna trylogia „The Bard's Tale" ukazała się w latach 1985–1988. Dla współczesnych graczy to czasy prehistoryczne, epoka dinozaurów, a jak nie dinozaurów, to przynajmniej mamutów. Internetu wtedy nie było, a z istnienia myszek komputerowych mało kto zadawał sobie sprawę. Nie stosowano płyt DVD, trójwymiarowych animacji oraz typowej dla współczesnych gier typu role-playing pełnej swobody rozgrywki.

Publikacja: 19.10.2018 18:00

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Foto: materiały prasowe

Tymczasem dzięki serwisowi Kickstarter służącemu do zbierania funduszy m.in. na produkcję gier powstała właśnie czwarta część kultowej serii. Czwarta, a nawet piąta, gdyż w 2004 r. do sklepów trafiło kolejne „The Bard's Tale", nawiązujące do oryginału, lecz opowiadające zupełnie inną historię. „Barrow's Deep" to tymczasem powrót na stare śmieci, niby takie same, a jednak całkowicie odmienione dzięki zastosowaniu nowych technologii.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Decyzje Benjamina Netanjahu mogą spowodować upadek Izraela
Plus Minus
Prawdziwa natura bestii
Plus Minus
Śmieszny smutek trzydziestolatków
Plus Minus
O.J. Simpson, stworzony dla Ameryki
Plus Minus
Upadek kraju cedrów