Reklama

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Klasyczna trylogia „The Bard's Tale" ukazała się w latach 1985–1988. Dla współczesnych graczy to czasy prehistoryczne, epoka dinozaurów, a jak nie dinozaurów, to przynajmniej mamutów. Internetu wtedy nie było, a z istnienia myszek komputerowych mało kto zadawał sobie sprawę. Nie stosowano płyt DVD, trójwymiarowych animacji oraz typowej dla współczesnych gier typu role-playing pełnej swobody rozgrywki.

Publikacja: 19.10.2018 18:00

„The Bard's Tale IV: Barrow's Deep”. Powrót do cyfrowej prehistorii

Foto: materiały prasowe

Tymczasem dzięki serwisowi Kickstarter służącemu do zbierania funduszy m.in. na produkcję gier powstała właśnie czwarta część kultowej serii. Czwarta, a nawet piąta, gdyż w 2004 r. do sklepów trafiło kolejne „The Bard's Tale", nawiązujące do oryginału, lecz opowiadające zupełnie inną historię. „Barrow's Deep" to tymczasem powrót na stare śmieci, niby takie same, a jednak całkowicie odmienione dzięki zastosowaniu nowych technologii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Plus Minus
„Samotność Janosika. Biografia Marka Perepeczki”: Mężczyzna na dwa tapczany
Plus Minus
„Cronos: Nowy Świt”: Horror w Hucie im. Lenina
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Peacemaker”: Żarty się skończyły
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama