Reklama

Najmodniejsze motywy tatuaży. Artyści rysunku na ciele o tym, co popularne, a co dobre

Są supermodne motywy, czaszka i diabły są niezniszczalne. Teraz sporo osób tatuuje sobie schody i zegar. Schody do nieba, zegar jako symbol przemijania. Zdarza się, że ktoś przynosi zdjęcie i mówi, że chce identyczny tatuaż. Wtedy próbuję przekonać, że możemy zrobić coś wyjątkowego. Chyba trochę głupio spotkać kogoś z takim samym wzorem, prawda?

Publikacja: 02.11.2018 18:00

Beata Filas, czyli Andżela, przy pracy. „Jeden projekt robi się tylko raz”

Beata Filas, czyli Andżela, przy pracy. „Jeden projekt robi się tylko raz”

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jest taka strona na Facebooku, bardzo popularna, obserwuje ją ponad 220 tys. osób. Nosi nazwę „Janusze tatuażu", stanowi internetowe muzeum makabreski, powstała zarówno z powodu mody na tatuaże, jak i młodszego trendu na etykietowanie wszystkiego, co obciachowe, kiczowate, pokraczne mianem „Janusza".

Pod jednym z najnowszych dzieł, wypisaną krzywą czcionką i najeżoną błędami ortograficznymi maksymą „Dont Never Give Up", dobitny komentarz zdobył już ponad tysiąc lajków: „Czasami się zastanawiam, czy owe »dziary« ci ludzie robią u świeżo upieczonego czterolatka, który przed stworzeniem takiego dzieła pizga dożylnie bebilon albo gerbera".

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama