Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.08.2019 15:20 Publikacja: 16.08.2019 18:00
Foto: Fotorzepa, Maciej Zienkiewicz
Jedni snują polityczną iluzję, że obronią tradycyjne wartości, konserwatywnie pojmowaną moralność, uchronią przed miażdżącym wpływem globalizacji czy multikulturalizmu. Drudzy w pełnym pędzie mkną w stronę nieodległej przyszłości, która jest ich zdaniem znaczona symbolami LGBT, pełnego równouprawnienia płci czy utopią społeczeństwa wielu aksjologii. Jedni walczą o bezwzględny prymat krzyża i na siłę stroją się w barwy biało-czerwone, drudzy wywijają tęczową flagą i domagają się tolerancji dla profanacji religijnych. Dla jednych polityka jest naturalną kontynuacją dominującego wyznania, dla innych domeną wartości laickich, do której religia nie ma wstępu. Dwa bieguny w polityce piętrzą się coraz wyżej z kampanii na kampanię, a ofiarami tego ideologicznego wzmożenia stają się namysł, debata, normalność, dla których jest coraz mniej miejsca.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Próbom wyjaśnienia afer z udziałem premiera Izraela i jego otoczenia towarzyszyły trzęsienia ziemi, cuda, zbiegi...
Od zrzucenia przez Amerykanów bomb atomowych na Hiroszimę i Nagasaki minęło już 80 lat. Ludzie zapominają, jakie...
Zamiast widokówek, turystów i mew – kraty, osadzeni i łoskot zamykanych cel. Donald Trump bierze się do reaktywa...
Andrzej Duda był konsekwentnie proukraiński, choć coraz mniej to pasowało do jego trumpizmu. Współpracował z Wła...
Bywają tacy, których nic nie jest w stanie wyrwać z błogiego samozadowolenia. Możliwe, że do takich ludzi należy...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas