Reklama

Skąd ta moda na startupy

Widzę dwa powody, dla których jest teraz tyle startupów. Niska bariera wejścia na rynek oraz łatwy dostęp do kapitału. Jeśli masz wyobraźnię i pomysły, możesz ruszyć do przodu, zakładając firmę świadczącą usługi w sieci lub wymyślając jakiś program - mówi Han Gerrits, ekspert ds. innowacji.

Publikacja: 11.08.2017 17:00

Skąd ta moda na startupy

Foto: materiały prasowe

Gdyby urządzić konkurs na najbardziej modne słowo w biznesie, startup z pewnością miałby duże szanse na podium. Wygląda to tak, jakby z zasobu słów współczesnych menedżerów zniknęły takie sformułowania, jak mała firma czy nowy biznes. Tylko statystycy i osoby nieświadome cyfrowej rewolucji, odcięte od świata informacji, używają jeszcze zwrotów o małych i średnich przedsiębiorstwach. W końcu jeśli wart niemal 70 mld dol. i istniejący od dziewięciu lat Uber uważany jest za startup, może być nim każda firma.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
Jan Maciejewski: Zaczarowana amnestia
Plus Minus
Agnieszka Markiewicz: Dobitny dowód na niebezpieczeństwo antysemityzmu
Plus Minus
Świat nie pęka w szwach. Nadchodzi era depopulacji
Plus Minus
Pierwszy test jedności narodu
Plus Minus
Wirtualni nielegałowie ruszają na Zachód
Reklama
Reklama