Reklama

Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Nowego rzecznika małych i średnich przedsiębiorców czeka bardzo ciekawa, ale trudna misja. A zważywszy na dużą wagę sektora MŚP w polskiej gospodarce, racją stanu jest, by to zadanie się powiodło.

Publikacja: 20.06.2024 04:30

Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Foto: Bloomberg

W piątek 21 czerwca dobiega końca pierwsza sześcioletnia kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców. Pomimo zróżnicowanych opinii, jakie w początkowym okresie się pojawiały co do zasadności powołania tego organu, pomysł utworzenia urzędu publicznego obrońcy praw małego biznesu okazał się trafiony.

Pracowita pierwsza kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Opinie Ekonomiczne
Polska czy urzędnicza racja stanu?
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak o szkodliwych skutkach... cięcia stóp
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Nowa polityka klimatyczna
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cuda ze złotym
Reklama
Reklama