Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Nowego rzecznika małych i średnich przedsiębiorców czeka bardzo ciekawa, ale trudna misja. A zważywszy na dużą wagę sektora MŚP w polskiej gospodarce, racją stanu jest, by to zadanie się powiodło.

Publikacja: 20.06.2024 04:30

Mikołaj J. Kruczyński: Pięć priorytetów dla nowego rzecznika przedsiębiorców

Foto: Bloomberg

W piątek 21 czerwca dobiega końca pierwsza sześcioletnia kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców. Pomimo zróżnicowanych opinii, jakie w początkowym okresie się pojawiały co do zasadności powołania tego organu, pomysł utworzenia urzędu publicznego obrońcy praw małego biznesu okazał się trafiony.

Pracowita pierwsza kadencja rzecznika małych i średnich przedsiębiorców

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Czy „dzień W” utopi Trumpa?
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Opinie Ekonomiczne
Adam Sanocki: Zielone lotnictwo potrzebuje wsparcia
Opinie Ekonomiczne
Mariusz Janik: Atomowa droga przez mękę
Opinie Ekonomiczne
Łukasz Bernatowicz, Marek Kowalski: Reforma bez dialogu...
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Donald Trump morduje cłami Forda, GM i Chryslera
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście