Christopher Olson: 3M otwiera centrum we Wrocławiu

Innowacje w firmie nie muszą być kosztowne – mówi Christopher Olson, wiceprezes ds. badań i rozwoju, operacji międzynarodowych 3M Company.

Publikacja: 28.09.2017 20:12

Christopher Olson: 3M otwiera centrum we Wrocławiu

Foto: materiały prasowe

Rz: Rozmawiamy w nowym centrum szkoleniowym 3M. Jego zadaniem jest szkolenie praktyczne klientów. Kosztowało 10 mln zł. To sporo. W jaki sposób centrum będzie zarabiać?

Christopher Olson: Ja nazwałbym to raczej nie kosztem, ale inwestycją. Efektem naszych badań są unikalne rozwiązania, które wpływają na zmianę organizacji pracy u naszych klientów. Przypatrujemy się problemom w organizacji pracy naszych klientów i znajdujemy na nie rozwiązanie. W ten sposób powstał na przykład system przygotowania lakieru tzw. PPS używany w warsztatach blacharsko-lakierniczych, stworzony przez naszych inżynierów. Centrum to doskonały sposób na wymianę myśli i doświadczeń z klientami, którzy opowiadają nam o wyzwaniach, z którymi na co dzień się spotykają, a my słuchamy, obserwujemy i staramy się zaoferować rozwiązanie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?
Opinie Ekonomiczne
Prezydentura Nawrockiego będzie osłabiać giełdę i złotego, podbijać koszt długu
Opinie Ekonomiczne
Cieślak-Wróblewska: Finanse publiczne to temat tabu, którego nie możemy dłużej unikać