Christopher Olson: 3M otwiera centrum we Wrocławiu

Innowacje w firmie nie muszą być kosztowne – mówi Christopher Olson, wiceprezes ds. badań i rozwoju, operacji międzynarodowych 3M Company.

Publikacja: 28.09.2017 20:12

Christopher Olson: 3M otwiera centrum we Wrocławiu

Foto: materiały prasowe

Rz: Rozmawiamy w nowym centrum szkoleniowym 3M. Jego zadaniem jest szkolenie praktyczne klientów. Kosztowało 10 mln zł. To sporo. W jaki sposób centrum będzie zarabiać?

Christopher Olson: Ja nazwałbym to raczej nie kosztem, ale inwestycją. Efektem naszych badań są unikalne rozwiązania, które wpływają na zmianę organizacji pracy u naszych klientów. Przypatrujemy się problemom w organizacji pracy naszych klientów i znajdujemy na nie rozwiązanie. W ten sposób powstał na przykład system przygotowania lakieru tzw. PPS używany w warsztatach blacharsko-lakierniczych, stworzony przez naszych inżynierów. Centrum to doskonały sposób na wymianę myśli i doświadczeń z klientami, którzy opowiadają nam o wyzwaniach, z którymi na co dzień się spotykają, a my słuchamy, obserwujemy i staramy się zaoferować rozwiązanie.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację