Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.09.2017 20:12 Publikacja: 28.09.2017 20:12
Foto: materiały prasowe
Rz: Rozmawiamy w nowym centrum szkoleniowym 3M. Jego zadaniem jest szkolenie praktyczne klientów. Kosztowało 10 mln zł. To sporo. W jaki sposób centrum będzie zarabiać?
Christopher Olson: Ja nazwałbym to raczej nie kosztem, ale inwestycją. Efektem naszych badań są unikalne rozwiązania, które wpływają na zmianę organizacji pracy u naszych klientów. Przypatrujemy się problemom w organizacji pracy naszych klientów i znajdujemy na nie rozwiązanie. W ten sposób powstał na przykład system przygotowania lakieru tzw. PPS używany w warsztatach blacharsko-lakierniczych, stworzony przez naszych inżynierów. Centrum to doskonały sposób na wymianę myśli i doświadczeń z klientami, którzy opowiadają nam o wyzwaniach, z którymi na co dzień się spotykają, a my słuchamy, obserwujemy i staramy się zaoferować rozwiązanie.
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas