Briju chce przeskoczyć Kruka i Yes

Docelowo widzimy potencjał dla sieci salonów jubilerskich liczącej około 100 placówek. W tym i przyszłym roku będziemy otwierać po około 16 sklepów – mówi prezes Briju, laureata nagrody „Dobra Firma" przyznawanej przez „Rzeczpospolitą" Przemysław Piotrowski.

Publikacja: 31.01.2016 20:00

Briju chce przeskoczyć Kruka i Yes

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Rz: Przez lata wasza firma zajmowała się handlem kruszcem, ale w 2013 r. zdecydowaliście się na otwarcie pierwszych sklepów jubilerskich. Z ilu placówek składa się wasza sieć?

Tomasz Piotrowski: Na koniec 2015 r. liczyła 30 sklepów pod marką Briju. W poprzednim roku otworzyliśmy 18 salonów i na ten rok planujemy uruchomienie kolejnych kilkunastu. Umowy na część lokali mamy już podpisane, negocjujemy umowy na kolejne salony, w tym również takie, które zostaną otwarte w 2017 r. Sklepy Briju mają średnio siedemdziesiąt kilka metrów kwadratowych i według nas to optymalna wielkość sklepu jubilerskiego. Kolejne salony będą podobnej wielkości.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku