Aktualizacja: 06.09.2016 20:55 Publikacja: 06.09.2016 20:51
Foto: materiały prasowe
"Rzeczpospolita": Z reklamowej niszy wychodzi Snapchat, aplikacja społecznościowa, z której korzysta głównie młodzież. Dlaczego to akurat najmłodsi użytkownicy tak bardzo upodobali sobie ten serwis?
Michał Sławiński: Jest to aplikacja stricte mobilna, a młodzież – jak wiemy – jest ze swoimi smartfonami bardzo zżyta i często jest to dla niej pierwszy ekran, a nie drugi czy trzeci, jak w przypadku osób starszych. Ze statystyk wszystkich portali wynika, że poprzez aplikacje mobilne korzysta z nich głównie młodzież. A Snapchat innej formy nie ma, jest dostępny wyłącznie na smartfonach. Ale równie ważne, że w tym serwisie praktycznie nie ma osób starszych.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas