Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty

Hala z fast foodami, kino i klub fitness to zbyt uboga oferta. Oczekiwania odwiedzających galerie są znacznie większe – powiedziała w programie #RZECZoNIERUCHOMOSCIACH Anna Malcharek, wiceprezes Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).

Publikacja: 19.05.2022 20:42

Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty

Foto: mat. pras.

„Przyszłość Centrów Handlowych” to tytuł raportu przygotowanego przez PRCH wraz z firmą badawczą GfK. Czy, po co i komu potrzebne będą duże galerie?

Przygotowaliśmy ten raport, ponieważ chcieliśmy przeanalizować, co dzieje się na rynku, kiedy wokół słychać o zagrażajacym nam handlu w internecie, jakie są oczekiwania klientów, przed jakimi wyzwaniami centra stoją, w jakim kierunku powinny się rozwijać.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Galerie muszą wciąż ewoluować
Nieruchomości
O przyszłość handlu stacjonarnego i galerii kierunkowo jestem spokojny
Nieruchomości
Rynek małych formatów handlowych wraca do stanu sprzed padnemii
Nieruchomości
Oszczędności schowane w sklepie
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Nieruchomości
Metamorfoza Supersamu w Katowicach