Reklama

Klient nie musi się godzić na gorsze warunki lokalowe

Co robić, gdy pokój w hotelu lub wynajęte mieszkanie jest inne niż obiecane? Jak dochodzić swoich praw?

Aktualizacja: 05.09.2016 11:26 Publikacja: 05.09.2016 11:21

Klient nie musi się godzić na gorsze warunki lokalowe

Foto: Velux

Rz: Czytelniczka zamawiała apartament na wakacje przez internet. Obejrzała zdjęcia, na których pokój był wyposażony, urządzony, i zrobiła rezerwację. Gdy przyjechała na miejsce, okazało się, że tzw. apartament nie wygląda tak dobrze jak na fotografiach w sieci, jest brudny, meble są zniszczone etc. Zareklamowała lokum u wynajmującego, że nie jest takie jak w ofercie. Bezskutecznie. Co może zrobić? Jakie prawa jej przysługują?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy szykują się na jesień. Bogactwo wyboru mieszkań
Nieruchomości
Skończył się czas castingów na najemców mieszkań
Nieruchomości
Jaki podatek od nieruchomości w 2026 roku?
Nieruchomości
Handel idzie do małych miast. Ile kosztuje powierzchnia handlowa?
Nieruchomości
Rynek mieszkań ożywi się jesienią
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama