Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.05.2015 14:18 Publikacja: 11.05.2015 14:09
Beverly Hills, USA
Foto: Bloomberg
Rekord na Lazurowym Wybrzeżu padł w ubiegłym roku. Tak wynika z raportu Christie's International, na który powołuje się Lion's Bank. - Firma Christie's dowodzi ponadto, że w 2014 roku powstała się nowa półka cenowa, na której plasują się zupełnie unikatowe rezydencje z metką na poziomie przynajmniej 100 mln dolarów - to równowartość ponad 350 mln zł - podkreśla Bartosz Turek, analityk Lion's Banku.
Dodaje, że stało się tak za sprawą rosnącej liczby miliarderów, dla których posiadanie unikatowej rezydencji jest sposobem na podkreślenie statusu społecznego. - Tak drogich nieruchomości próżno szukać na rodzimym rynku, na którym ceny rzędu 20-30 mln złotych wydają się na razie nieprzekraczalnym maksimum dla pojedynczej transakcji - zwraca uwagę Bartosz Turek. - Na szerzej pojętym rynku luksusowym, a więc takim, gdzie za rezydencję płaci się ponad 1 mln dolarów, hossa jest także motywowana rosnącą liczbą osób majętnych - podkreśla analityk.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W II kwartale Polacy kupili w Hiszpanii ok. 1 tys. mieszkań i domów, utrzymując poziom obserwowany od kilku kwar...
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Biznes traktuje flexy jako typową alternatywę dla tradycyjnych biur – mówi Mateusz Strzelecki, ekspert Walter Herz.
Zaciągać kredyt czy czekać na kolejne cięcia stóp? Pożyczka ze stałą stopą czy zmienną? Może ceny mieszkań spadn...
Ostatniego dnia urzędowania prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę, która znosi normatyw parkingowy w „lex dewel...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas