Reklama
Rozwiń
Reklama

„Drugie życie budynków, czyli grunt to dobra lokalizacja". Stare mury czekają na inwestorów z wizją

Niezabudowana działka w dobrej lokalizacji w centrum miasta to dziś w Polsce prawdziwa rzadkość. Dlatego inwestowanie w wiekowe mury to przyszłość, od której nie uciekniemy.

Aktualizacja: 27.10.2017 07:10 Publikacja: 27.10.2017 06:35

Podczas debaty podkreślano, że stare budynki telekomunikacyjne łatwo dostosować do wymagań inwestoró

Podczas debaty podkreślano, że stare budynki telekomunikacyjne łatwo dostosować do wymagań inwestorów.

Foto: Rzeczpospolita, Piotr Wittman

Wiedzą o tym zarówno deweloperzy komercyjni, jak i mieszkaniowi. Wystarczy znajomość lokalnego rynku, wizja, plan i chęci, by z powodzeniem stary biurowiec zamienić w hotel, budynek mieszkalny, centrum handlowe czy przychodnię.

Wiele przykładów takich realizacji przedstawiono podczas poświęconej idei rewitalizacji konferencji „Drugie życie budynków, czyli grunt to dobra lokalizacja", która odbyła się w Gdańsku. Było to już kolejne z serii spotkań organizowanych przez Nieruchomości Orange i „Rzeczpospolitą".

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murpol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama