Skanowanie mózgu może przewidzieć reakcje lepiej niż sam zainteresowany. Naukowcy amerykańscy nauczyli się odczytywać obrazy mózgu. To może się stać narzędziem dla specjalistów od reklamy.
Aktualizacja: 24.06.2010 01:22 Publikacja: 24.06.2010 01:22
Skanowanie mózgu może przewidzieć reakcje lepiej niż sam zainteresowany. Naukowcy amerykańscy nauczyli się odczytywać obrazy mózgu. To może się stać narzędziem dla specjalistów od reklamy.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Skanowanie mózgu może przewidzieć reakcje lepiej niż sam zainteresowany. Naukowcy amerykańscy nauczyli się odczytywać obrazy mózgu. To może się stać narzędziem dla specjalistów od reklamy.
Superbakterie to szczepy, które uodporniły się na działanie wielu różnych antybiotyków. Gnieżdżą się one w głębi...
Od przyszłego roku duże, publiczne spółki będą musiały zwiększyć reprezentację kobiet w radach nadzorczych lub z...
Kojarzymy je z eleganckimi doniczkami i pewnymi trudnościami w utrzymaniu. Tymczasem w naturalnym środowisku te...
Jam jest robot hartowany, zdalnie prądem sterowany – pisał Lem w „Bajkach robotów”. Dziś nie dziwi napędzanie ro...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zespół badawczy kierowany przez naukowców z Instytutu Maxa Plancka w Niemczech przetestował na myszach połączeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas