[b]Tak.[/b] W styczniu 2010 r. weszły w życie przepisy zmieniające zasady wydawania świadectw pracy „czasownikom”.
Do niedawna w stosunku do nich obowiązywały powszechne zasady wydawania tych świadectw. Agencja musiała je wydawać po każdym zakończonym okresie zatrudnienia u użytkownika. W związku z tym zdarzało się, że w ciągu roku zainteresowany musiał otrzymać nawet kilkanaście dokumentów.
Obecnie agencja może wydać mu świadectwo dotyczące łącznego zakończonego czasu zatrudnienia w tej agencji w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.
Oczywiście pracownik może w każdym czasie zażądać wydania świadectwa w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy. W takim wypadku dokument wydaje się w terminie siedmiu dni od zgłoszenia żądania, a jeżeli to niemożliwe, agencja przesyła lub doręcza go nie później niż w terminie kolejnych siedmiu dni.
[b]Zobacz [link=http://www.rp.pl/temat/435829_Praca_tymczasowa.html]cały poradnik[/link][/b]