Aktualizacja: 22.01.2018 20:23 Publikacja: 22.01.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Jeszcze dwa lata temu z nielegalnych serwisów umożliwiających ściągnięcie filmu z sieci korzystało w Polsce 27 proc. internautów. W ubiegłym roku było to już 24 proc., a w tym – 21 proc. – wynika z najnowszej edycji badania Video Track agencji Wavemaker (dawny MEC).
– Na obraz rynku wideo w dużym stopniu wpłynęły w ostatnich dwóch latach serwisy subskrypcyjne (SVoD), wśród nich – Netflix, Showmax czy Amazon Prime Video. Markę Netflix kojarzy w Polsce 63 proc. internautów (więcej niż HBO Go – 60 proc.), a intensywnie reklamowany Showmax – 56 proc. Już ponad 20 proc. internautów zdarzyło się też korzystać z serwisów subskrypcyjnych – podają autorzy raportu.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas