Nowe porządki w internecie. Koniec nachalnych reklam

W czwartek Google wdroży ustalenia Koalicji na rzecz Lepszych Reklam i zacznie blokować w przeglądarce Chrome najbardziej nachalne reklamy.

Aktualizacja: 13.02.2018 05:47 Publikacja: 12.02.2018 20:00

Nowe porządki w internecie. Koniec nachalnych reklam

Foto: 123RF

Z najpopularniejszej przeglądarki w czwartek Polsce zniknie 12 formatów reklam, które najbardziej irytują internautów. To m.in. pop-upy, czyli okienka reklamowe pojawiające się internautom, gdy wchodzą na jakąś stronę, samoodtwarzające się reklamy z dźwiękiem, reklamy zasłaniające ekran, zanim pojawi się na nich oczekiwana treść, na których zniknięcie trzeba poczekać, oraz duże bandery reklamowe wyświetlające się u dołu strony, podążające za kursorem.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy