Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.02.2018 05:47 Publikacja: 12.02.2018 20:00
Foto: 123RF
Z najpopularniejszej przeglądarki w czwartek Polsce zniknie 12 formatów reklam, które najbardziej irytują internautów. To m.in. pop-upy, czyli okienka reklamowe pojawiające się internautom, gdy wchodzą na jakąś stronę, samoodtwarzające się reklamy z dźwiękiem, reklamy zasłaniające ekran, zanim pojawi się na nich oczekiwana treść, na których zniknięcie trzeba poczekać, oraz duże bandery reklamowe wyświetlające się u dołu strony, podążające za kursorem.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas