Reklama

Machina TV w tym roku w kablówkach i platformach cyfrowych

Program telewizyjny Machina TV należący do Platformy Mediowej Point Group jeszcze w tym roku powinien trafić do telewizji kablowych i platform cyfrowych - wynika z wypowiedzi prezesa Michała Lisieckiego.

Aktualizacja: 09.04.2008 16:41 Publikacja: 09.04.2008 16:39

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

W dniach 10-28 kwietnia odbędą się zapisy na akcje. 22 892 425 akcji nowej emisji serii E PMPG oferowanych jest z prawem poboru. Spółka liczy na pozyskanie z emisji 53,3 mln zł netto.

Lisiecki, który jest głównym akcjonariuszem PMPG, zapowiedział że obejmie prawdopodobnie nieco mniej niż połowę liczby akcji, które mu przysługują. Gdyby nie skorzystał w ogóle z prawa poboru, jego udział w kapitale spółki spadłby z 66% do 53%.

Wciąż zainteresowani odkupem PPW Rzeczpospolita

Reklama
Reklama

PMPG jest nadal zainteresowane odkupieniem od Skarbu Państwa Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita, właściciela 49% udziałów Presspubliki, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu".

- Czekamy na decyzję Ministerstwa Skarbu co do tego, jak ma wyglądać oferta - powiedział Lisiecki. Zaznaczył, że spółka nie wykorzysta środków z nowej emisji na sfinansowanie tej transakcji.

Cześć środków z emisji spółka może przeznaczyć jednak na inne przejęcia, głównie w sektorach reklamy zewnętrznej i nowych mediów.

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama