Reklama

Machina TV w tym roku w kablówkach i platformach cyfrowych

Program telewizyjny Machina TV należący do Platformy Mediowej Point Group jeszcze w tym roku powinien trafić do telewizji kablowych i platform cyfrowych - wynika z wypowiedzi prezesa Michała Lisieckiego.

Aktualizacja: 09.04.2008 16:41 Publikacja: 09.04.2008 16:39

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

W dniach 10-28 kwietnia odbędą się zapisy na akcje. 22 892 425 akcji nowej emisji serii E PMPG oferowanych jest z prawem poboru. Spółka liczy na pozyskanie z emisji 53,3 mln zł netto.

Lisiecki, który jest głównym akcjonariuszem PMPG, zapowiedział że obejmie prawdopodobnie nieco mniej niż połowę liczby akcji, które mu przysługują. Gdyby nie skorzystał w ogóle z prawa poboru, jego udział w kapitale spółki spadłby z 66% do 53%.

Wciąż zainteresowani odkupem PPW Rzeczpospolita

Reklama
Reklama

PMPG jest nadal zainteresowane odkupieniem od Skarbu Państwa Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita, właściciela 49% udziałów Presspubliki, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu".

- Czekamy na decyzję Ministerstwa Skarbu co do tego, jak ma wyglądać oferta - powiedział Lisiecki. Zaznaczył, że spółka nie wykorzysta środków z nowej emisji na sfinansowanie tej transakcji.

Cześć środków z emisji spółka może przeznaczyć jednak na inne przejęcia, głównie w sektorach reklamy zewnętrznej i nowych mediów.

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama