- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.
Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).
W dniach 10-28 kwietnia odbędą się zapisy na akcje. 22 892 425 akcji nowej emisji serii E PMPG oferowanych jest z prawem poboru. Spółka liczy na pozyskanie z emisji 53,3 mln zł netto.
Lisiecki, który jest głównym akcjonariuszem PMPG, zapowiedział że obejmie prawdopodobnie nieco mniej niż połowę liczby akcji, które mu przysługują. Gdyby nie skorzystał w ogóle z prawa poboru, jego udział w kapitale spółki spadłby z 66% do 53%.
Wciąż zainteresowani odkupem PPW Rzeczpospolita