Reklama

Machina TV w tym roku w kablówkach i platformach cyfrowych

Program telewizyjny Machina TV należący do Platformy Mediowej Point Group jeszcze w tym roku powinien trafić do telewizji kablowych i platform cyfrowych - wynika z wypowiedzi prezesa Michała Lisieckiego.

Aktualizacja: 09.04.2008 16:41 Publikacja: 09.04.2008 16:39

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

W dniach 10-28 kwietnia odbędą się zapisy na akcje. 22 892 425 akcji nowej emisji serii E PMPG oferowanych jest z prawem poboru. Spółka liczy na pozyskanie z emisji 53,3 mln zł netto.

Lisiecki, który jest głównym akcjonariuszem PMPG, zapowiedział że obejmie prawdopodobnie nieco mniej niż połowę liczby akcji, które mu przysługują. Gdyby nie skorzystał w ogóle z prawa poboru, jego udział w kapitale spółki spadłby z 66% do 53%.

Wciąż zainteresowani odkupem PPW Rzeczpospolita

Reklama
Reklama

PMPG jest nadal zainteresowane odkupieniem od Skarbu Państwa Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita, właściciela 49% udziałów Presspubliki, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu".

- Czekamy na decyzję Ministerstwa Skarbu co do tego, jak ma wyglądać oferta - powiedział Lisiecki. Zaznaczył, że spółka nie wykorzysta środków z nowej emisji na sfinansowanie tej transakcji.

Cześć środków z emisji spółka może przeznaczyć jednak na inne przejęcia, głównie w sektorach reklamy zewnętrznej i nowych mediów.

- Nasz program telewizyjny może wystartować jeszcze w tym roku - powiedział Lisiecki. PMPG zainwestuje ponad 14 mln zł z nowej emisji akcji na uruchomienie i rozwój platformy multimedialnej Machina TV. W oparciu o nią ma powstać nowy kanał telewizyjny.

Lisiecki zaznaczył, że strategia PMPG polega na wykorzystywaniu posiadanych marek w nowych obszarach. Na tej zasadzie brand "Machina", który powstał na bazie drukowanego czasopisma, jest też wykorzystywany do promocji portalu internetowego, radia, czy tzw. eventów (Machinery).

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama