Reklama

Gra „Sniper” trafi na PlayStation

Giełdowa spółka podpisała umowę z Sony Computer Entertainment America, dzięki której będzie mogła sprzedawać „Snipera” na rynku amerykańskim w wersji na konsolę PlayStation

Publikacja: 13.08.2010 13:59

Gra „Sniper” trafi na PlayStation

Foto: ROL

Gra „Sniper: Ghost Warrior” – największy sukces City Interactive, którego do tej pory kupiło ok. 0,5 mln klientów, ukazał się jedynie w wersji na PC-ta i konsolę Xbox (produkowaną przez Microsoft). To oznacza, że był niedostępny dla posiadaczy konsol produkowanych przez Sony (Play Station).

– Naszym celem jest zbliżenie się ze sprzedażą wersji na Play Station do wyniku uzyskanego ze sprzedaży wersji na Xboksa – mówi Marek Tyczyński, prezes City Interactive.

Nie zdradza ile z 0,5 mln sprzedanych do tej kopii było w wersji na Xboksa. – Było ich zdecydowanie więcej niż na PC-ta – oświadcza. Światowy rynek gier konsolowych rośnie znacznie szybciej niż rynek gier na tradycyjne komputery i jest już od niego większy.

Tyczyński nie chce zdradzić, kiedy „Sniper” w wersji na Play Station trafi do sprzedaży. Umowa z Sony pozwala jak na razie na dystrybucję tego produktu tylko na rynku amerykańskim.

– Pracujemy nad jej rozszerzeniem na inne rynki. Naszą intencją jest, żeby do końca roku podpisać odpowiednie porozumienia – podsumowuje.

Reklama
Reklama

Piątkowa sesja dla akcjonariuszy City Interactive rozpoczęła się doskonale. Papiery drożały o kolejne kilkanaście procent a kurs przekroczył 16 proc. Potem do głosu doszli sprzedający i obecnie papiery spółki kosztują, podobnie jak w czwartek, ok. 14,2 zł.

Gra „Sniper: Ghost Warrior” – największy sukces City Interactive, którego do tej pory kupiło ok. 0,5 mln klientów, ukazał się jedynie w wersji na PC-ta i konsolę Xbox (produkowaną przez Microsoft). To oznacza, że był niedostępny dla posiadaczy konsol produkowanych przez Sony (Play Station).

– Naszym celem jest zbliżenie się ze sprzedażą wersji na Play Station do wyniku uzyskanego ze sprzedaży wersji na Xboksa – mówi Marek Tyczyński, prezes City Interactive.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama