Gra „Sniper: Ghost Warrior” – największy sukces City Interactive, którego do tej pory kupiło ok. 0,5 mln klientów, ukazał się jedynie w wersji na PC-ta i konsolę Xbox (produkowaną przez Microsoft). To oznacza, że był niedostępny dla posiadaczy konsol produkowanych przez Sony (Play Station).
– Naszym celem jest zbliżenie się ze sprzedażą wersji na Play Station do wyniku uzyskanego ze sprzedaży wersji na Xboksa – mówi Marek Tyczyński, prezes City Interactive.
Nie zdradza ile z 0,5 mln sprzedanych do tej kopii było w wersji na Xboksa. – Było ich zdecydowanie więcej niż na PC-ta – oświadcza. Światowy rynek gier konsolowych rośnie znacznie szybciej niż rynek gier na tradycyjne komputery i jest już od niego większy.
Tyczyński nie chce zdradzić, kiedy „Sniper” w wersji na Play Station trafi do sprzedaży. Umowa z Sony pozwala jak na razie na dystrybucję tego produktu tylko na rynku amerykańskim.
– Pracujemy nad jej rozszerzeniem na inne rynki. Naszą intencją jest, żeby do końca roku podpisać odpowiednie porozumienia – podsumowuje.