Reklama
Rozwiń
Reklama

Zyski ATM Rozrywka TV spadają przez podwyżki opłat za częstotliwości

Zyski z nadawania telewizyjnego ATM Grupy (właściciel kanału ATM Rozrywka TV) spadły z powodu podwyżek opłat za częstotliwości wykorzystywane do nadawania kanału w ramach naziemnej telewizji.

Publikacja: 03.03.2015 08:34

Zyski ATM Rozrywka TV spadają przez podwyżki opłat za częstotliwości

Foto: materiały prasowe

Przychody z segmentu „nadawanie" czyli z kanału ATM Rozrywka TV wyniosły w całym 2014 roku 19,83 mln zł i stanowiły 13 proc. wszystkich i o 11,4 proc. więcej niż przed rokiem. W tym segmencie przychody będą zapewniać także spółki Telewizja Dolnośląska i Telewizja Dolnośląska Echo. - W 2014r. Telewizja Dolnośląska Echo Sp. z o.o. z sukcesem wzięła udział w ogłoszonym przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej konkursie na rezerwację częstotliwości multipleksu lokalnego (umożliwiającego cyfrowe naziemne nadawanie sygnału telewizyjnego) na obszarze Wrocław – Świdnica, W związku z wygranym konkursem, po przejściu procedury przydzielenia częstotliwości, Spółka będzie mogła świadczyć usługi tzw. operatora multipleksu lokalnego. Przygotowanie do świadczenia tych usług powoduje konieczność przeprowadzenia odpowiednich inwestycji w infrastrukturę techniczną – podaje ATM Grupa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama