Ekstraklasa wciąz negocjuje

Nabywców pakietów praw do nadawania piłkarskich rozgrywek poznamy w najbliższych tygodniach. Sponsorem tytularnym nie będzie już T-Mobile.

Aktualizacja: 10.04.2015 10:38 Publikacja: 09.04.2015 22:00

Nabywców pakietów praw do nadawania rozgrywek Ekstraklasy poznamy zapewne w najbliższych tygodniach.

Nabywców pakietów praw do nadawania rozgrywek Ekstraklasy poznamy zapewne w najbliższych tygodniach.

Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak

Prawa do nadawania relacji z rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy w telewizji wciąż negocjują według naszych informacji m.in. Canal+ i TVP. „Rz" ustaliła, że najbliższy zakupu praw do pokazywania większości rozgrywek w kolejnych sezonach jest Canal+.

– Trudno mi dziś odpowiedzieć na pytanie, kto jest najbardziej prawdopodobnym przyszłym posiadaczem praw telewizyjnych. Rozmawiamy jeszcze ze wszystkimi zainteresowanymi, bo chcemy znaleźć najlepszą możliwą kombinację, która zapewni najszerszą dystrybucję ekstraklasy – mówi Roberto Dalmiglio, dyrektor handlowy z MP& Silva – firmy, którą spółka Ekstraklasa wynajęła we wrześniu ubiegłego roku do sprzedaży praw mediowych.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama