Reklama
Rozwiń
Reklama

Ekstraklasa wciąz negocjuje

Nabywców pakietów praw do nadawania piłkarskich rozgrywek poznamy w najbliższych tygodniach. Sponsorem tytularnym nie będzie już T-Mobile.

Aktualizacja: 10.04.2015 10:38 Publikacja: 09.04.2015 22:00

Nabywców pakietów praw do nadawania rozgrywek Ekstraklasy poznamy zapewne w najbliższych tygodniach.

Nabywców pakietów praw do nadawania rozgrywek Ekstraklasy poznamy zapewne w najbliższych tygodniach.

Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak

Prawa do nadawania relacji z rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy w telewizji wciąż negocjują według naszych informacji m.in. Canal+ i TVP. „Rz" ustaliła, że najbliższy zakupu praw do pokazywania większości rozgrywek w kolejnych sezonach jest Canal+.

– Trudno mi dziś odpowiedzieć na pytanie, kto jest najbardziej prawdopodobnym przyszłym posiadaczem praw telewizyjnych. Rozmawiamy jeszcze ze wszystkimi zainteresowanymi, bo chcemy znaleźć najlepszą możliwą kombinację, która zapewni najszerszą dystrybucję ekstraklasy – mówi Roberto Dalmiglio, dyrektor handlowy z MP& Silva – firmy, którą spółka Ekstraklasa wynajęła we wrześniu ubiegłego roku do sprzedaży praw mediowych.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama