Aktualizacja: 16.06.2015 19:38 Publikacja: 16.06.2015 19:38
Foto: Bloomberg
Przez długi okres czasu Twitter pozostawał serwisem, który nie raczył użytkowników reklamą przy każdym kliknięciem. Teraz to się jednak zmieni.
Jak informuje "The Wall Street Journal", serwis rzuca wyzwanie dwóm obcym potęgom rynku - Facebook oraz Google - i także dopuści do siebie reklamodawców. Projekt nowego serwisu zakłada, że czytający twitty użytkownicy co jakiś czas będą trafiali na reklamę wideo. Umieszczone filmy będą odtwarzane automatycznie z wyłączony dźwiękiem i jeśli kogoś zainteresują, a wyrażać to ma się kliknięciem, to dopiero wtedy na pełnym ekranie i z fonią otrzymamy przygotowany przez marketingowców produkt.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas