Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2015 19:38 Publikacja: 16.06.2015 19:38
Foto: Bloomberg
Przez długi okres czasu Twitter pozostawał serwisem, który nie raczył użytkowników reklamą przy każdym kliknięciem. Teraz to się jednak zmieni.
Jak informuje "The Wall Street Journal", serwis rzuca wyzwanie dwóm obcym potęgom rynku - Facebook oraz Google - i także dopuści do siebie reklamodawców. Projekt nowego serwisu zakłada, że czytający twitty użytkownicy co jakiś czas będą trafiali na reklamę wideo. Umieszczone filmy będą odtwarzane automatycznie z wyłączony dźwiękiem i jeśli kogoś zainteresują, a wyrażać to ma się kliknięciem, to dopiero wtedy na pełnym ekranie i z fonią otrzymamy przygotowany przez marketingowców produkt.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas