Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.06.2015 19:38 Publikacja: 16.06.2015 19:38
Foto: Bloomberg
Przez długi okres czasu Twitter pozostawał serwisem, który nie raczył użytkowników reklamą przy każdym kliknięciem. Teraz to się jednak zmieni.
Jak informuje "The Wall Street Journal", serwis rzuca wyzwanie dwóm obcym potęgom rynku - Facebook oraz Google - i także dopuści do siebie reklamodawców. Projekt nowego serwisu zakłada, że czytający twitty użytkownicy co jakiś czas będą trafiali na reklamę wideo. Umieszczone filmy będą odtwarzane automatycznie z wyłączony dźwiękiem i jeśli kogoś zainteresują, a wyrażać to ma się kliknięciem, to dopiero wtedy na pełnym ekranie i z fonią otrzymamy przygotowany przez marketingowców produkt.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas