Aktualizacja: 28.06.2016 08:10 Publikacja: 28.06.2016 07:35
Foto: 123rf.com
Najwięcej jak dotąd na telewizyjne reklamy wokół relacji z mistrzostw Euro 2016 (bez sponsoringu) wydał operator telekomunikacyjny Orange – 2,74 mln zł – policzyli eksperci agencji SMG Polska. Za nim uplasowało się Pepsico z przychodami na poziomie 2,53 mln zł, kolejne były Grupa Żywiec (2,4 mln), Polkomtel (2,24 mln zł) i Media Saturn (2,11 mln zł).
Choć to w TVP1 więcej widzów obejrzało ostatni emocjonujący mecz polskiej reprezentacji, (6,58 mln widzów vs. 4,5 mln w Polsacie) na poziomie reklamowym zwycięzcą jest Polsat, który podniósł ceny reklam przy rozgrywkach w fazie pucharowej. - Sobotni mecz mógł przynieść Polsatowi 3,88mln zł netto, czyli ponad 0,5 mln zł więcej niż przy ostatnim meczu grupowym. Już wiadomo, że przy kolejnym meczu - z Portugalią ceny wzrosną jeszcze bardziej. Takie posunięcie może świadczyć o dużym zainteresowaniu reklamodawców. Jeżeli wypełnienie bloków reklamowych będzie na podobnym poziomie jak w ostatnich meczach, Polsat może osiągnąć wpływy bliskie 5 mln zł –ocenia Paweł Bronisz, menedżer ds. kampanii wielkoekranowych w SMG Polska. Za spot reklamowy po I połowie meczu z Portugalią według cennika w Polsacie zapłacić trzeba 158,4 tys. zł, podczas gdy przy meczu ze Szwajcarią analogiczna stawka wynosiła jeszcze 93,7 tys. zł.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas