Aktualizacja: 28.06.2016 10:44 Publikacja: 28.06.2016 10:14
Foto: 123rf.com
IHS zaprezentowało nowe dane na ruszającym dzisiaj w Warszawie europejskim Kongresie Kablarzy. Liczba klientów kablówek wzrosła rok do roku o 1,5 proc. i wynosiła na koniec 2015 r. 65,99 mln, w tym klientów usług telewizyjnych (łącznie z VoD) było 56,50 mln (wzrost o 0,3 proc. r/r), telefonii: 26,77 mln, a dostępu do Internetu szerokopasmowego: 34,15 mln (wzrost 7,5 proc. r/r).
Ponad połowa abonentów sieci kablowych na kontynencie – 61,2 proc. – korzysta już wyłącznie z usług cyfrowych i to ta część klientów odpowiada za 77 proc. wszystkich wpływów kablarzy. Liczba abonentów telewizji analogowej skurczyła się rok do roku o 10,5 proc. do niecałych 22 mln. – Te dane pokazują, że sektora jest w dobrej kondycji, pomimo, a może właśnie z uwagi na nasilającą się konkurencję pomiędzy tradycyjnymi i graczami i usługami OTT. Jesteśmy mistrzami jeśli chodzi o rozwijanie ofert, jakościowych treści oraz użyteczności dla klientów – oceniał Manuel Kohnstamm, szef organizacji Cable Europe.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas