Łączna sprzedaż e-wydań czterech największych ogólnopolskich gazet w kraju („Rzeczpospolita", „Dziennik", „Gazeta Wyborcza" i bulwarowy „Fakt") wyniosła w maju już 23,7 tys. egz. i była o 10,9 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Najszybciej wzrosła rok do roku e-sprzedaż „Rzeczpospolitej" – o 16,4 proc. do 11.04 tys. egz. Kolejny był „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 10,59 tys. egz. (wzrost r/ro 12,6 proc.), a następna „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 1,89 tys. egz. (spadek o 17 proc.) oraz „Fakt": 209 sprzedanych egz., spadek o 9,1 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem 2015 roku.
Całkowita łączna sprzedaż pięciu największych gazet w kraju (wraz z „Super Expressem" wynosiła według ZKDP w maju 651,8 tys. egz. i była o 8,1 proc. niższa niż rok wcześniej.