Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Coraz więcej internautów w Polsce korzysta z narzędzi do blokowania reklam. Jesteśmy pod tym względem światowym liderem.

Aktualizacja: 24.08.2016 09:23 Publikacja: 24.08.2016 09:12

Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Foto: 123RF

Marketing w sieci staje się coraz mniej skuteczny z prostej przyczyny – dla znacznej części internautów jest on po prostu niewidoczny. Reklamodawcy mogą winić tylko samych siebie. Choć ich inwestycje w internet rosną w Polsce w tempie dwucyfrowym, ogromna liczba reklam zalewających wirtualne portale i serwisy zdaje się tylko odstraszać użytkowników. Natarczywie wyskakujące komunikaty utrudniają poruszanie się po stronie i zakrywają treść, przez co częściej budzą niechęć niż faktyczne zainteresowanie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama