Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Coraz więcej internautów w Polsce korzysta z narzędzi do blokowania reklam. Jesteśmy pod tym względem światowym liderem.

Aktualizacja: 24.08.2016 09:23 Publikacja: 24.08.2016 09:12

Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Foto: 123RF

Marketing w sieci staje się coraz mniej skuteczny z prostej przyczyny – dla znacznej części internautów jest on po prostu niewidoczny. Reklamodawcy mogą winić tylko samych siebie. Choć ich inwestycje w internet rosną w Polsce w tempie dwucyfrowym, ogromna liczba reklam zalewających wirtualne portale i serwisy zdaje się tylko odstraszać użytkowników. Natarczywie wyskakujące komunikaty utrudniają poruszanie się po stronie i zakrywają treść, przez co częściej budzą niechęć niż faktyczne zainteresowanie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku