Aktualizacja: 01.11.2016 17:59 Publikacja: 01.11.2016 17:59
Już od dwóch lat badająca rynek telewizyjnej oglądalności firma Nielsen Audience Measurement gromadzi dane o tym, jak ludzie oglądają pogramy i seriale telewizyjne nagrane wcześniej na twardy dysk dekodera. Jednak do tej pory nie udostępniała ich nadawcom, których bardzo interesuje, jaki jest odbiór wykupywanych w ich stacjach reklam oglądanych przez widzów już po premierowej emisji „na żywo". Od nowego roku Nielsen zacznie jednak w końcu takie dane nadawcom udostępniać.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas