Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.11.2016 17:59 Publikacja: 01.11.2016 17:59
Już od dwóch lat badająca rynek telewizyjnej oglądalności firma Nielsen Audience Measurement gromadzi dane o tym, jak ludzie oglądają pogramy i seriale telewizyjne nagrane wcześniej na twardy dysk dekodera. Jednak do tej pory nie udostępniała ich nadawcom, których bardzo interesuje, jaki jest odbiór wykupywanych w ich stacjach reklam oglądanych przez widzów już po premierowej emisji „na żywo". Od nowego roku Nielsen zacznie jednak w końcu takie dane nadawcom udostępniać.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
„Rzeczpospolita” została uznana za Medium Transformacji Energetycznej w konkursie eMobility Media Awards. Nagrod...
Sytuacja wokół potencjalnej sprzedaży Warner Bros. Discovery staje się coraz gorętsza. W ubiegłym tygodniu amery...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas