Reklama

Wzrośnie wartość rynku reklamy telewizyjnej

Nielsen umożliwi nadawcom rozliczanie reklam, które widzowie obejrzeli korzystając z nagrywarek cyfrowych. Pozwoli to rynkowi „odzyskać" 40 mln zł.

Publikacja: 01.11.2016 17:59

Już od dwóch lat badająca rynek telewizyjnej oglądalności firma Nielsen Audience Measurement gromadzi dane o tym, jak ludzie oglądają pogramy i seriale telewizyjne nagrane wcześniej na twardy dysk dekodera. Jednak do tej pory nie udostępniała ich nadawcom, których bardzo interesuje, jaki jest odbiór wykupywanych w ich stacjach reklam oglądanych przez widzów już po premierowej emisji „na żywo". Od nowego roku Nielsen zacznie jednak w końcu takie dane nadawcom udostępniać.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Media
„Rzeczpospolita” uznana za Medium Transformacji Energetycznej
Media
Netflix też jest chętny na zakup właściciela TVN. Przejąłby ważnego rywala – HBO Max
Reklama
Reklama