Reklama
Rozwiń
Reklama

Zmiany w czołówce domów mediowych

Największą agencją mediową pod względem obsługiwanych budżetów jest w Polsce Starcom, na kolejnych miejscach znalazły się MEC i MediaCom.

Aktualizacja: 06.07.2017 22:38 Publikacja: 06.07.2017 21:54

Zmiany w czołówce domów mediowych

Foto: 123RF

Pierwsza trójka największych domów mediowych w Polsce pozostaje taka sama jak rok wcześniej, ale kolejność agencji reklamowych się zmieniła – wynika z najnowszego rankingu domów mediowych międzynarodowej organizacji Recma, która klasyfikuje agencje według obsługiwanych budżetów reklamodawców.

Przetasowania wśród klientów

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama