Aktualizacja: 27.07.2017 21:39 Publikacja: 27.07.2017 19:52
Foto: 123RF
Według najnowszej prognozy firmy Research and Markets w 2025 r. łączne globalne przychody serwisów w rodzaju Netfliksa, Hulu czy Amazon Prime sięgną 158,4 mld dol., podczas gdy jeszcze w 2015 r. wynosiły „zaledwie" 36,7 mld dol. Liczba subskrybentów serwisów OTT rośnie szybciej, niż zakładają prognozy, a wyższe przychody oznaczają dla ich właścicieli większe możliwości produkcyjne, z których bez wahania korzystają. Obrastając w nowe programy i usługi, w coraz mniejszym stopniu są już tylko cyfrowymi dystrybutorami treści.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas