Reklama
Rozwiń
Reklama

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Mimo słabszego niż przed rokiem trzeciego kwartału, kina w Polsce liczą na kolejny rekord frekwencyjny w całym 2017 roku.

Aktualizacja: 21.11.2017 05:43 Publikacja: 20.11.2017 20:00

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Foto: 123RF

11,76 mln biletów w trzecim kwartale br., a ponad 40 mln w ciągu dziewięciu miesięcy br. sprzedały kina w Polsce – wynika z danych Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskała „Rzeczpospolita". Oznacza to, że miniony kwartał był słabszy niż przed rokiem (branża tłumaczy, że objął o tydzień mniej), ale wszystkie trzy przyniosły kiniarzom wyniki lepsze niż w ub.r.

Frekwencja w kinach urosła już o ponad 10 proc., a wpływy z biletów o ponad 13 proc. i przekraczały pod koniec września 767 mln zł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama