Reklama

Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Globalni giganci coraz częściej w tradycyjnych produkcjach ukrywają dodatkowe płatności, co rodzi frustrację graczy. Polskie studia nie chcą iść tą drogą.

Aktualizacja: 04.12.2017 06:06 Publikacja: 03.12.2017 20:00

Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Foto: materiały prasowe

Już ponad 0,5 mld dolarów wart jest polski rynek gier – wynika z najnowszych danych opublikowanych przez firmę Newzoo. W globalnym rankingu nadal zajmujemy 23. miejsce. Zmiany są niewielkie, ale jedna aż bije po oczach: bardzo szybko rośnie rynek chiński. Jest już wart 32,5 mld dol., czyli o ponad 7 mld dol. więcej niż amerykański. Na świecie daje się też zauważyć niepokojące zjawisko rosnącej popularności mikropłatności. Jeszcze do niedawna były domeną gier typu free to play, czyli darmowych, ale coraz częściej są „zaszywane" również w dużych, płatnych produkcjach globalnych koncernów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama