Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Globalni giganci coraz częściej w tradycyjnych produkcjach ukrywają dodatkowe płatności, co rodzi frustrację graczy. Polskie studia nie chcą iść tą drogą.

Aktualizacja: 04.12.2017 06:06 Publikacja: 03.12.2017 20:00

Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Foto: materiały prasowe

Już ponad 0,5 mld dolarów wart jest polski rynek gier – wynika z najnowszych danych opublikowanych przez firmę Newzoo. W globalnym rankingu nadal zajmujemy 23. miejsce. Zmiany są niewielkie, ale jedna aż bije po oczach: bardzo szybko rośnie rynek chiński. Jest już wart 32,5 mld dol., czyli o ponad 7 mld dol. więcej niż amerykański. Na świecie daje się też zauważyć niepokojące zjawisko rosnącej popularności mikropłatności. Jeszcze do niedawna były domeną gier typu free to play, czyli darmowych, ale coraz częściej są „zaszywane" również w dużych, płatnych produkcjach globalnych koncernów.

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie