Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną wpływy gwiazd kanałów wideo na YouTubie w Polsce

LifeTube, największa w naszej części Europy sieć partnerska YouTube'a, wypłaciła w tym roku twórcom 15,2 mln zł. To o ponad 40 proc. więcej niż w ubiegłym roku.

Aktualizacja: 19.12.2017 21:47 Publikacja: 19.12.2017 21:40

Rosną wpływy gwiazd kanałów wideo na YouTubie w Polsce

Foto: Bloomberg

LifeTube zrzesza teraz 427 kanałów na YouTubie, o 140 więcej niż rok wcześniej. Nic dziwnego, że wypłaciła im też więcej pieniędzy: 15,2 mln zł, czyli o 41 proc. więcej niż rok wcześniej. Jak zapewnił Łukasz Głombicki, szef komunikacji LifeTube'a, firma jest finansowo na plusie. Pośredniczy między agencjami i domami mediowymi a twórcami w organizowaniu kampanii reklamowych na kanałach YouTube'a. Współpraca z nim czy konkurencyjnymi sieciami opłaca się mniejszym graczom na youtube'owym rynku. Więksi, np. Grupa Abstra (właściciel kilku kanałów na YouTubie, w tym flagowego Abstrachuje TV), która opuściła LifeTube'a z końcem października, wolą już kontaktować się z agencjami bez pośredników.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama