Reklamodawcy lgną do gwiazd w telewizji

„Kuchenne rewolucje" znów okazały się programem przyciągającym najwyższe budżety reklamowe spośród tych bazujących na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem jest II miejsce Huberta Urbańskiego i odświeżonych „Milionerów".

Aktualizacja: 17.01.2018 20:47 Publikacja: 17.01.2018 20:00

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

Foto: Rzeczpospolita

Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje" przyniosły w 2017 roku – według cenników – rekordowe 196,7 mln zł. Za kapryśną restauratorką dość niespodziewanie uplasował się Hubert Urbański i odświeżeni przez TVN w ubiegłym roku „Milionerzy", o których powrocie na antenę Marcin Prokop powiedział podczas konferencji ramówkowej, że to jak „powrót Maryli Rodowicz do Daniela Olbrychskiego". Cennikowe wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł.

Pozostało 83% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej