Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamodawcy lgną do gwiazd w telewizji

„Kuchenne rewolucje" znów okazały się programem przyciągającym najwyższe budżety reklamowe spośród tych bazujących na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem jest II miejsce Huberta Urbańskiego i odświeżonych „Milionerów".

Aktualizacja: 17.01.2018 20:47 Publikacja: 17.01.2018 20:00

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

Foto: Rzeczpospolita

Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje" przyniosły w 2017 roku – według cenników – rekordowe 196,7 mln zł. Za kapryśną restauratorką dość niespodziewanie uplasował się Hubert Urbański i odświeżeni przez TVN w ubiegłym roku „Milionerzy", o których powrocie na antenę Marcin Prokop powiedział podczas konferencji ramówkowej, że to jak „powrót Maryli Rodowicz do Daniela Olbrychskiego". Cennikowe wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama