Łączna średnia sprzedaż sześciu gazet ogólnopolskich (oprócz "Dziennika Gazety Prawnej", który ukazuje się od września tego roku) - "Faktu", "Gazety Wyborczej", "Rzeczpospolitej", bulwarowych "Faktu" i "Super Expressu", "Pulsu biznesu" i "Parkietu" wynosiła w listopadzie codziennie 1,16 mln egz. To o 9,2 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Najbardziej, o 14 proc., obniżyła się rok do roku sprzedaż "Gazety Wyborczej", której listopadowy wynik to 351,8 tys. egz. Sprzedaż "Faktu" wynosiła 463,8 tys. egz., o 3,9 proc. mniej niż rok wcześniej, "Super Expressu" - 184,3 tys. egz. (spadek o 9,3 proc.), "Rzeczpospolitej" - 138,7 tys. egz. (spadek o 9,1 proc.), a powstałego we wrześniu "Dziennika Gazety Prawnej" - 110 tys. egz.

Łączne średnie rozpowszechnianie płatne ośmiu gazet składających się na projekt "Polska The Times" wynosiła w listopadzie 293,7 tys. egz. (w październiku 2009 roku było to 304, 7 tys. egz.).