Coraz więcej użytkowników portali

Rośnie liczba użytkowników największych portali, niezależnie od profilu witryn

Publikacja: 22.01.2010 13:41

W listopadzie 2009 r. wzrosty liczby użytkowników w porównaniu z październikiem odnotowały porównywarki cen, portale horyzontalne i witryny handlowe - wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius.

Czołówka pozostała niezmieniona: liczba użytkowników witryny Google.pl przekroczyła w listopadzie 15,6 mln, to o ponad 675 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (Google.com także zyskał w tym samym czasie ponad 600 tys. użytkowników i w listopadzie miał ich już prawie 11 mln).

Coraz więcej użytkowników ma też witryna handlowa Allegro.pl - 10,78 mln to także o ponad 600 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Zyskują też wyszukiwarki cen (wynik Ceneo.pl przekroczył 4 mln, podczas gdy miesiąc wcześniej nie dobijał jeszcze do 3,8 mln).

Co ciekawe, mimo, że coraz więcej osób odwiedza portal Nasza-klasa.pl (liczba jej użytkowników wzrosła do ponad 11,2 mln), jej użytkownicy korzystają z portalu mniej intensywnie, bo wchodzą na tę stronę rzadziej. W listopadzie liczba odsłon wynosiła 7,65 mld, podczas gdy w październiku było to jeszcze o prawie 750 tys. więcej.

[ramka][b]Liczba użytkowników 10 największych portali w XI.2009 r.:[/b]

Google.pl - 15,6 mln Onet.pl - 11,7 mln Nasza-klasa.pl - 11,2 mln Google.com - 11 mln Allegro.pl - 10,8 mln Wp.pl - 10,2 mln Youtube.com - 9,8 mln Wikipedia.org - 8,5 mln Interia.pl - 8,1 mln Gazeta.pl - 7,4 mln

Źródło: Megapanel PBI/Gemius[/ramka]

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie