Nokaut.pl utrzymał w zeszłym roku wysoką dynamikę zwiększania sprzedaży i zysku. Przychody w tym okresie zwiększyły się o 41 proc. do 3,4 mln zł. Zysk EBITDA (wynik operacyjny plus amortyzacja) wzrósł do prawie 1,4 mln zł z 0,6 mln zł w 2008 r. Czysty zarobek zamknął się kwotą 0,95 mln zł co oznacza zmianę o 134 proc. Rentowność netto spółki wyniosła 27,5 proc. Współpracujące z Nokautem sklepy sprzedały w 2009 r. produkty za łączną kwotę 810 mln zł.
- Świetne wyniki, którymi możemy się dziś pochwalić, nie przyszły lekko. Rynek nie był łatwy. Sklepy internetowe bardzo ostrożnie wydawały pieniądze – komentuje Wojciech Czernecki, prezes Nokaut.pl. Zapowiada, że spółka nie zamierza zwalniać tempa. – Chcemy szybko rosnąć tak, aby w perspektywie 2-3 lat móc zadebiutować na giełdzie – wskazuje. Nie zdradza prognoz na ten rok.
Poprawa wyników jest również pochodną stałej rozbudowy serwisu. W 2009 r. została uruchomiona porównywarka hoteli. Grupa powiększyła się także, o kupione od funduszu bmp (poprzedni właściciel Nokaut.pl, który sprzedał 34,2-proc. pakiet za 5,4 mln zł LBO FIZ zarządzanemu przez Investors TFI) serwisy Bazarek.pl i SklepyFirmowe.pl. Zarząd nie wyklucza przeprowadzenia kolejnych tego typu transakcji. - Cały czas myślimy o przejęciach innych podmiotów z branży e-commerce - oświadcza Czernecki.