Wersja „Wiedźmina 2" na komputery PC, która trafiła na sklepowe półki, odniosła duży sukces. W pierwszym tygodniu kupiło ją 400 tys. graczy. Optimus liczy, że konsolowa wersja sprzeda się jeszcze lepiej. Na świecie, a szczególnie na największych rynkach gier komputerowych, czyli w USA i Japonii, sprzedaż gier w wersji na konsole jest kilka razy większa niż na komputery PC.
Za sprzedaż polskiego tytułu w Ameryce Północnej na Xbox 360 odpowiedzialne będzie Atari, jeden z największych na świecie koncernów związanych z elektroniczną rozrywką. W Europie Zachodniej, Australii, Nowej Zelandii i na Środkowym Wschodzie dystrybucją zajmie się firma THQ. Analitycy DM BZ WBK oczekują, że w tym roku klienci kupią 1,2 mln egzemplarzy „Wiedźmina 2" w wersji na PC i 0,8 mln sztuk na Xbox 360. Optimus nie ujawniał swoich planów sprzedażowych.
– Wierzymy, że silny marketing oraz sieć dystrybucji, jakie zapewniają nam nasi partnerzy, pomoże odnieść grze niesamowity sukces na świecie – mówi Adam Badowski, szef projektu w Optimusie.