Gwiazda serialu „Gra o tron” twarzą L'Oreal. Reklamę nakręcono w Warszawie

Aktor Nikolaj Coster-Waldau znany z roli Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” stał się nową twarzą L'Oreal. Wystąpił w najnowszej reklamie francuskiej marki, którą nakręcono w Warszawie.

Aktualizacja: 15.03.2019 16:35 Publikacja: 15.03.2019 16:25

Nikolaj Coster-Waldau

Nikolaj Coster-Waldau

Foto: Flickr, fot. Suzi Pratt

Duński aktor Nikolaj Coster-Waldau, któremu największą popularność przyniosła rola Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” (ostatni sezon ukaże się 15 kwietnia w HBO, zobacz zwiastun tutaj), wziął udział w najnowszej kampanii reklamowej marki L'Oreal. 

W sieci ukazał się już spot, w którym Nikolaj Coster-Waldau promuje męskie kosmetyki serii Pure Charcoal. Są to maseczka oczyszczająca z węglem i żel do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom. Aktor zachęca mężczyzn do dbania o czystą cerę, co uznaje za „czystą naukę”. 

Czytaj także: Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna” 

Zdjęcia do spotu kręcono w Warszawie, w starej lakierni FSO. Kampania została zrealizowana przez Papaya Films i Satellite My Love na zlecenie francuskiej agencji reklamowej McCann Paris. Wyreżyserował ją Mike Goubeaux, z kolei producentami wykonawczymi byli Polacy: Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz. Również polski zespół odpowiadał za scenografię i kostiumy.

Spot był kręcony w języku angielskim i jest skierowany do klientów z całego świata.

Duński aktor Nikolaj Coster-Waldau, któremu największą popularność przyniosła rola Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” (ostatni sezon ukaże się 15 kwietnia w HBO, zobacz zwiastun tutaj), wziął udział w najnowszej kampanii reklamowej marki L'Oreal. 

W sieci ukazał się już spot, w którym Nikolaj Coster-Waldau promuje męskie kosmetyki serii Pure Charcoal. Są to maseczka oczyszczająca z węglem i żel do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom. Aktor zachęca mężczyzn do dbania o czystą cerę, co uznaje za „czystą naukę”. 

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił