Reklama
Rozwiń
Reklama

Gazety bardziej cyfrowe

Kolejne tytuły chcą w Polsce zarabiać na czytelnikach w internecie. Rozwiązanie, z którego od dawna korzysta m.in. „Rzeczpospolita", właśnie uruchamia wydawca „Newsweeka".

Publikacja: 26.02.2015 21:00

Odpłatne oferowanie treści z gazet w wersji elektronicznej stosują na naszym rynku oprócz tabloidów

Odpłatne oferowanie treści z gazet w wersji elektronicznej stosują na naszym rynku oprócz tabloidów wszystkie największe ogólnokrajowe gazety, w tym tytuły stricte ekonomiczne.

Foto: Fotorzepa

Pobieranie opłat za dostęp do treści w internecie jest już standardem w przypadku najważniejszych światowych tytułów ekonomicznych, takich jak „The Financial Times" czy „The Wall Street Journal", oraz opiniotwórczych, jak „New York Times", przyjmuje się również w Polsce.

Odpłatne oferowanie treści z gazet w wersji elektronicznej stosują na naszym rynku oprócz tabloidów wszystkie największe ogólnokrajowe gazety, w tym tytuły stricte ekonomiczne.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama