Social WiFi jest twórcą usługi WiFi, będącej innowacyjnym narzędziem analityczno-marketingowym i liderem na polskim rynku wśród firm oferujących tego typu rozwiązania.  Dostarcza profesjonalne usługi WiFi, które umożliwiają właścicielom lokali identyfikację ich gości i dalszą interakcję, m.in. przez wyświetlanie promocji w czasie rzeczywistym, wysyłkę mailingów, prowadzenie ankiet w oparciu o system gwiazdkowy oraz badanie opinii klientów.

Obecnie z Social WiFi korzysta ponad 300 tys. użytkowników na czterech rynkach (Polska, Niemcy, USA, Arabia Saudyjska), m.in. sieć restauracji Sphinx. Narzędzie skierowane jest do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie), retail (centra handlowe, sklepy detaliczne), a także uczelni i miast. Jest również doskonałym narzędziem dla organizatorów eventów i konferencji. – Jest to moja prywatna inwestycja w zespół i biznes mający w ofercie usługi, które zaspokajają realne potrzeby różnych branż, wspierają e-commerce i mają potencjał rozwoju poza granicami Polski – mówi Rafał Brzoska.

- Przyznam, że Rafał był dla mnie od zawsze wymarzonym inwestorem, człowiekiem z otwartą głową, ambicjami i wiedzą branżową. Współpraca z nim jeszcze bardziej przyspieszy rozwój naszego WiFi-biznesu – dodaje Artur Racicki, prezes Social WiFi.