Reklama

Grzegorz Hajdarowicz: Jak i dlaczego kupiłem "Rzeczpospolitą"

Moje wydawnictwo ma sprzedawać elitarnej grupie odbiorców treści z obszaru gospodarki i prawa. Nigdy nie bawiłem się w politykowanie – mówi właściciel Grupy Gremi, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Aktualizacja: 08.04.2016 10:55 Publikacja: 07.04.2016 19:56

Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Grupy Gremi

Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Grupy Gremi

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na jakim etapie jest projekt upublicznienia Gremi Media? Jesienią zeszłego roku była mowa o wejściu spółki na giełdę w 2016 r., a także o możliwym wcześniejszym przeprowadzeniu pre-IPO.

Jesteśmy zdecydowani wejść na parkiet, trwają prace nad prospektem emisyjnym. W ostatnich miesiącach sytuacja na rynku kapitałowym nie była jednak sprzyjająca dla debiutantów. Wyczekujemy na odpowiedni moment. Wiele zależy od tego, czy i kiedy dojdzie do likwidacji OFE, co w mojej ocenie oznaczać będzie dalszą destabilizację giełdy. Uważam, że debiut mógłby nastąpić najszybciej pod koniec tego roku, ale bardziej realnym terminem jest chyba pierwsza połowa przyszłego. Jeśli chodzi o pre-IPO, prowadzimy rozmowy nie tylko z funduszami, ale także z innymi podmiotami, które wniosłyby dodatkowe wartości do naszej grupy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama