Aktualizacja: 21.11.2017 21:00 Publikacja: 21.11.2017 21:00
Foto: 123RF
Z badania firmy Gemius wynika, że we wrześniu tylko ok. połowy reklam w sieci spełniało kryteria bycia widocznymi. To specjalistyczne określone przez branżę internetową z IAB Polska na czele, wytyczne, które zakładają, że „widoczna" jest ta reklama w sieci, której 50 proc. pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum 1 ciągłą sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum 2 ciągle sekundy w przypadku reklamy wideo.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas