Reklama

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zauważana.

Publikacja: 21.11.2017 21:00

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Foto: 123RF

Z badania firmy Gemius wynika, że we wrześniu tylko ok. połowy reklam w sieci spełniało kryteria bycia widocznymi. To specjalistyczne określone przez branżę internetową z IAB Polska na czele, wytyczne, które zakładają, że „widoczna" jest ta reklama w sieci, której 50 proc. pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum 1 ciągłą sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum 2 ciągle sekundy w przypadku reklamy wideo.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama