Reklama
Rozwiń
Reklama

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zauważana.

Publikacja: 21.11.2017 21:00

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Foto: 123RF

Z badania firmy Gemius wynika, że we wrześniu tylko ok. połowy reklam w sieci spełniało kryteria bycia widocznymi. To specjalistyczne określone przez branżę internetową z IAB Polska na czele, wytyczne, które zakładają, że „widoczna" jest ta reklama w sieci, której 50 proc. pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum 1 ciągłą sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum 2 ciągle sekundy w przypadku reklamy wideo.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama