Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2018 05:25 Publikacja: 02.03.2018 23:01
Foto: 123RF
W podziale na płeć to kobiety częściej interesują się strojami gwiazd (25 proc. vs 11 proc. mężczyzn). Mężczyźni częściej zainteresowani są wynikami konkursu (54 proc. vs 47 proc. kobiet).
Zainteresowanie wynikami oscarowej gali rośnie wraz z wiekiem – w grupie do 24. roku życia 46 proc. wskazało, że interesują ich wyniki, podczas gdy w grupie powyżej 50. roku życia – 54 proc.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Tomasz Pindel w roli przewodnika po świecie iberoamerykańskiej literatury, duchowości i historii. Tłumacz, liter...
To będzie wydarzenie, które zachwyca nie tylko rozmachem organizacyjnym, ale również głębokim zrozumieniem potrz...
Jak artyści, projektanci i architekci wykorzystują naukę, aby chronić wodę, życiodajny żywioł, którego nam coraz...
Przed nami niepowtarzalna Noc Muzeów 2025, którą świętować można w całej Polsce: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas