Reklama

Nagi duch czasów

Album z sesjami do kalendarzy Pirelli dokumentuje 50 lat zmian obyczajów.

Publikacja: 13.08.2015 21:00

„Pirelli. The Cal. 50 Years and More”, Taschen, album, 576 stron, 2015

Foto: TASCHEN

Wydawnictwo Taschen uczciło jubileusz kalendarzy, które ukazują się w limitowanych nakładach od 1964 r. Jest także sesja z 1963 r., która nigdy nie została wykorzystana.

Na pomysł wydawania kalendarza, który przyciągałby oko klienta i promował firmę Pirelli, wpadło przedstawicielstwo włoskiego producenta opon w Londynie. Nie były to pierwsze kalendarze firmowe – od 1949 r. wydawał je producent autobusów Leyland.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Kultura
Po publikacji „Rzeczpospolitej” znalazły się pieniądze na wydanie listów Chopina
Kultura
Artyści w misji kosmicznej śladem Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego
Kultura
Jan Ołdakowski: Polacy byli w powstaniu razem
Kultura
Jesienne Targi Książki w Warszawie odwołane. Organizator podał powód
Kultura
Bill Viola w Toruniu: wystawa, która porusza duszę
Reklama
Reklama