Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.12.2015 17:11 Publikacja: 03.12.2015 17:11
Foto: Rzeczpospolita
I to nie tylko te związane bezpośrednio ze smakiem. A jako że mam zaszczyt pisać na łamach znakomitej gazety, a nie periodyku z przepisami, podzielenie się tym razem pewnym déja vu biznesowym nie wydaje mi się zbytnim nadużyciem.
Od dwóch dekad param się doradztwem personalnym. Zaczynałam w połowie lat 90. ubiegłego stulecia, gdy pięcie się po szczeblach kariery ruchem konika szachowego, zmieniającego wizytówkę i logo korporacji przynajmniej raz w roku, było normą. Napiętnowane pejoratywnym określeniem „jumper" zostało dopiero kilka lat później, niemal dekady zaś potrzeba było, aby w ten sposób łapczywie konsumowany przez menedżerów boom ekonomiczny ustatkował się i zamienił w łagodny wzrost. Za ustatkowaniem się rynku poszła także stabilizacja karier. Dziś natomiast częsta zmiana barw przez top menedżerów w najlepszym razie traktowana jest jako faux pas.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Bill Viola. Wizje czasu” to największa dotąd prezentacja twórczości słynnego amerykańskiego artysty w Polsce. W...
Polska Fundacja Narodowa deklaruje dofinansowanie wydania trzeciego tomu unikalnego zbioru korespondencji Fryder...
W Wenecji, podczas Biennale Architektury, zaprezentowany zostanie 26 lipca artystyczno-kosmiczny projekt Jana Św...
Powstańcy powtarzali i powtarzają, że Polacy byli w powstaniu razem i nawet klęski są niestraszne, jeżeli nie da...
W tym roku nie odbędą się Jesienne Targi Książki, coroczna plenerowa impreza organizowana we wrześniu w Warszawi...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas