Aktualizacja: 03.12.2015 17:11 Publikacja: 03.12.2015 17:11
Foto: Rzeczpospolita
I to nie tylko te związane bezpośrednio ze smakiem. A jako że mam zaszczyt pisać na łamach znakomitej gazety, a nie periodyku z przepisami, podzielenie się tym razem pewnym déja vu biznesowym nie wydaje mi się zbytnim nadużyciem.
Od dwóch dekad param się doradztwem personalnym. Zaczynałam w połowie lat 90. ubiegłego stulecia, gdy pięcie się po szczeblach kariery ruchem konika szachowego, zmieniającego wizytówkę i logo korporacji przynajmniej raz w roku, było normą. Napiętnowane pejoratywnym określeniem „jumper" zostało dopiero kilka lat później, niemal dekady zaś potrzeba było, aby w ten sposób łapczywie konsumowany przez menedżerów boom ekonomiczny ustatkował się i zamienił w łagodny wzrost. Za ustatkowaniem się rynku poszła także stabilizacja karier. Dziś natomiast częsta zmiana barw przez top menedżerów w najlepszym razie traktowana jest jako faux pas.
Przed nami niepowtarzalna Noc Muzeów 2025, którą świętować można w całej Polsce: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu...
W CSW Znaki Czasu w Toruniu trwa wystawa „Nie pytaj o Polskę”. Przewodnikami są cytaty z polskich hitów, m.in. K...
Złotego Lwa na Biennale Architektury 2025 zdobył Pawilon Bahrajnu.
Wystawa „1945. Nie koniec, nie początek” w Muzeum POLIN w Warszawie powstała na 80. rocznicę zakończenia II wojn...
Choć trudno w to uwierzyć, prace tych światowych sław oraz dzieła kilkudziesięciu innych współczesnych artystów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas