Reklama

PSL rusza do walki o głosy Polaków

Ciężarówka, konwencja i wysyp spotów – ludowcy chcą wrócić do przedwyborczej gry.

Aktualizacja: 14.10.2015 21:35 Publikacja: 14.10.2015 21:00

Janusz Piechociński

Janusz Piechociński

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Marazm i zastój. Te dwa słowa charakteryzowały ostatnie tygodnie ogólnokrajowej kampanii wyborczej w wykonaniu PSL. Od konwencji z początku września partia nie robiła nic, by regularnie prezentować się w mediach. Skupiała się na pracy w regionach, a ciężar kampanii spoczywał na barkach kandydatów. – Najważniejsze osoby w sztabie mają własne kampanie i na nich się skupiały – mówi nam jeden z polityków PSL. Te słowa potwierdza szefowa sztabu Andżelika Możdżanowska. – PSL jest partią samorządową i to tam musieliśmy skupić swoje siły. Proszę zobaczyć, ile miałam spotkań w okręgu – mówi „Rzeczpospolitej". – Poza tym nie mamy tylu milionów, ile największe partie. Szanujemy publiczne pieniądze, a kampanię mamy podzieloną na etapy – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Tak wygląda „tramwajowe metro”. Budowa tunelu do Dworca Zachodniego wkracza w decydującą fazę
Kraj
Ujawniono dwa drony na Mazowszu. Służby szukały też pod Warszawą
Kraj
Highline Warsaw otwarte. Zwiedziliśmy taras na Varso Tower. Zupełnie nowa perspektywa stolicy
Reklama
Reklama