PSL rusza do walki o głosy Polaków

Ciężarówka, konwencja i wysyp spotów – ludowcy chcą wrócić do przedwyborczej gry.

Aktualizacja: 14.10.2015 21:35 Publikacja: 14.10.2015 21:00

Janusz Piechociński

Janusz Piechociński

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Marazm i zastój. Te dwa słowa charakteryzowały ostatnie tygodnie ogólnokrajowej kampanii wyborczej w wykonaniu PSL. Od konwencji z początku września partia nie robiła nic, by regularnie prezentować się w mediach. Skupiała się na pracy w regionach, a ciężar kampanii spoczywał na barkach kandydatów. – Najważniejsze osoby w sztabie mają własne kampanie i na nich się skupiały – mówi nam jeden z polityków PSL. Te słowa potwierdza szefowa sztabu Andżelika Możdżanowska. – PSL jest partią samorządową i to tam musieliśmy skupić swoje siły. Proszę zobaczyć, ile miałam spotkań w okręgu – mówi „Rzeczpospolitej". – Poza tym nie mamy tylu milionów, ile największe partie. Szanujemy publiczne pieniądze, a kampanię mamy podzieloną na etapy – dodaje.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
CPK buduje terminal przyszłości
Kraj
Anulowany wyrok znanego działacza opozycyjnego
Kraj
Czy Polacy chcą sankcji na Izrael? Sondaż nie pozostawia wątpliwości
Kraj
Rafał Trzaskowski o propozycji Karola Nawrockiego: Niech się pan Karol tłumaczy
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Kraj
Cienka granica pomagania uchodźcom. Złoty telefon pogrąża aktywistów z granicy