Reklama
Rozwiń

Za anulowany przejazd należy się zwrot pieniędzy

Polski konsument zakupił na stronie internetowej prywatnych, czeskich kolei bilety na pociąg z Ostrawy do Pragi i z powrotem. Przedsiębiorca oferował komfortowy przejazd z wieloma udogodnieniami. Kilka dni po wykonaniu rezerwacji, konsument otrzymał e-maila, w którym kolej poinformowała go o anulowaniu zakupionych biletów z powodu błędów technicznych w systemie rezerwacji.

Publikacja: 27.01.2018 14:40

Za anulowany przejazd należy się zwrot pieniędzy

Foto: Adobe Stock

Pomimo upływu kilku tygodni i zapewnień przewoźnika, że wpłacone środki zostaną odesłane, konsument nie doczekał się zwrotu pieniędzy.

Postanowił zgłosić sprawę do ECK Polska. Centrum przekazało skargę do ECK Czechy, domagając się w imieniu konsumenta zwrotu 168 PLN (40 euro). Po 5 dniach od kontaktu sieci ECC-Net z przedsiębiorcą, wpłacone środki zostały zwrócone na konto niedoszłego pasażera. Ponadto, czeska kolej przeprosiła konsumenta za anulowanie biletów oraz zwłokę.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców