Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.03.2018 09:04 Publikacja: 13.03.2018 09:04
Foto: AdobeStock
Prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi trwają od kilkunastu miesięcy. Najważniejsze zmiany dotyczą ograniczeń w reklamowaniu piwa. Resort zdrowia chce, by emisja reklam tego alkoholu w telewizji, radiu, kinach, teatrach znów była dozwolona jedynie późną nocą, od godz. 23 do 6 rano - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Od 12 września 2002 r. reklamowanie piwa dopuszczalne jest od godz. 20. do 6. rano, czyli w czasie obejmującym reklamowy prime time w telewizji (od godz. 20. do 23.). Powrót do dawnego ograniczenia motywowany jest "troską o zdrowie publiczne, szczególnie osób małoletnich".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie tylko sędziowie, byli członkowie KRS, są sondowani w sprawie reaktywacji Krajowej Rady Sądownictwa w składzi...
Spółka żądająca zasiedzenia służebności zakopanej instalacji musi wykazać, że właściciel działki mógł zaobserwow...
Pozwy o ochronę dóbr osobistych i o przeprosiny ze strony Onetu zostały złożone przez prawników Karola Nawrockie...
Na przełomie września i października prezydent Karol Nawrocki powoła radę, która będzie pracowała nad projektem...
Fiskus upiera się, że anonimowe wpłaty dla internetowych twórców to nie darowizny. Nie korzystają więc ze zwolni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas