Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy piwa będą dozwolone tylko od 23. do 6. rano

Ministerstwo Zdrowia chce jeszcze bardziej ograniczyć reklamowanie piwa. Projekt nowelizacji ustawy alkoholowej przyjął już Komitet Stały Rady Ministrów.

Publikacja: 13.03.2018 09:04

Reklamy piwa będą dozwolone tylko od 23. do 6. rano

Foto: AdobeStock

dgk

Prace nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi trwają od kilkunastu miesięcy. Najważniejsze zmiany dotyczą ograniczeń w reklamowaniu piwa.  Resort zdrowia chce, by emisja  reklam tego alkoholu w telewizji, radiu, kinach, teatrach znów była dozwolona jedynie późną nocą, od godz. 23 do 6 rano  -  informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Od 12 września 2002 r. reklamowanie piwa dopuszczalne jest od godz. 20. do 6. rano, czyli w czasie obejmującym  reklamowy prime time w telewizji (od godz. 20. do 23.). Powrót do dawnego ograniczenia motywowany jest "troską o zdrowie publiczne, szczególnie osób małoletnich".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama