Aktualizacja: 19.05.2018 17:44 Publikacja: 19.05.2018 17:44
Foto: Adobe Stock
Konsumentka postanowiła zareklamować zakupiony produkt żądając ponownego wydrukowania. Przedsiębiorca nie chciał jednak spełnić jej prośby argumentując to złą jakością zdjęć. Konsumentka nie zgodziła się ze stanowiskiem internetowego sprzedawcy i zgłosiła sprawę do ECC-Net. Dzięki współpracy ECK Litwa oraz ECK Polska, które kontaktowało się z przedsiębiorcą, konsumentka uzyskała pełny zwrot wysokości 134 PLN (31,87 EUR).
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas