Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Litewska konsumentka zamówiła od polskiego sprzedawcy internetowego fotoksiążkę. Zdaniem klientki jakość jej wykonania była bardzo niska, o czym świadczyły cienkie strony, słaba jakość koloru, rozmazania oraz widoczne piksele.

Publikacja: 19.05.2018 17:44

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Foto: Adobe Stock

Konsumentka postanowiła zareklamować zakupiony produkt żądając ponownego wydrukowania. Przedsiębiorca nie chciał jednak spełnić jej prośby argumentując to złą jakością zdjęć. Konsumentka nie zgodziła się ze stanowiskiem internetowego sprzedawcy i zgłosiła sprawę do ECC-Net. Dzięki współpracy ECK Litwa oraz ECK Polska, które kontaktowało się z przedsiębiorcą, konsumentka uzyskała pełny zwrot wysokości 134 PLN (31,87 EUR).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów