Reklama
Rozwiń

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Litewska konsumentka zamówiła od polskiego sprzedawcy internetowego fotoksiążkę. Zdaniem klientki jakość jej wykonania była bardzo niska, o czym świadczyły cienkie strony, słaba jakość koloru, rozmazania oraz widoczne piksele.

Publikacja: 19.05.2018 17:44

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Foto: Adobe Stock

Konsumentka postanowiła zareklamować zakupiony produkt żądając ponownego wydrukowania. Przedsiębiorca nie chciał jednak spełnić jej prośby argumentując to złą jakością zdjęć. Konsumentka nie zgodziła się ze stanowiskiem internetowego sprzedawcy i zgłosiła sprawę do ECC-Net. Dzięki współpracy ECK Litwa oraz ECK Polska, które kontaktowało się z przedsiębiorcą, konsumentka uzyskała pełny zwrot wysokości 134 PLN (31,87 EUR).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców