Reklama

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Litewska konsumentka zamówiła od polskiego sprzedawcy internetowego fotoksiążkę. Zdaniem klientki jakość jej wykonania była bardzo niska, o czym świadczyły cienkie strony, słaba jakość koloru, rozmazania oraz widoczne piksele.

Publikacja: 19.05.2018 17:44

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Foto: Adobe Stock

Konsumentka postanowiła zareklamować zakupiony produkt żądając ponownego wydrukowania. Przedsiębiorca nie chciał jednak spełnić jej prośby argumentując to złą jakością zdjęć. Konsumentka nie zgodziła się ze stanowiskiem internetowego sprzedawcy i zgłosiła sprawę do ECC-Net. Dzięki współpracy ECK Litwa oraz ECK Polska, które kontaktowało się z przedsiębiorcą, konsumentka uzyskała pełny zwrot wysokości 134 PLN (31,87 EUR).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama