Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Litewska konsumentka zamówiła od polskiego sprzedawcy internetowego fotoksiążkę. Zdaniem klientki jakość jej wykonania była bardzo niska, o czym świadczyły cienkie strony, słaba jakość koloru, rozmazania oraz widoczne piksele.

Publikacja: 19.05.2018 17:44

Złą jakość fotoksiążki można reklamować

Foto: Adobe Stock

Konsumentka postanowiła zareklamować zakupiony produkt żądając ponownego wydrukowania. Przedsiębiorca nie chciał jednak spełnić jej prośby argumentując to złą jakością zdjęć. Konsumentka nie zgodziła się ze stanowiskiem internetowego sprzedawcy i zgłosiła sprawę do ECC-Net. Dzięki współpracy ECK Litwa oraz ECK Polska, które kontaktowało się z przedsiębiorcą, konsumentka uzyskała pełny zwrot wysokości 134 PLN (31,87 EUR).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo karne
Morderstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Obrońca podejrzanego: nie przyznał się
Ubezpieczenia i odszkodowania
Rekordowe odszkodowanie dla pacjenta. Miał operację kolana, wypisano go bez nogi
Prawo dla Ciebie
Jest decyzja SN ws. wytycznych PKW. Czy wstrząśnie wyborami?
Prawo karne
Mieszkanie Nawrockiego. Nieprawdziwe oświadczenia w akcie notarialnym – co na to prawo karne?
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem